Praktische informatie

Eerste gesprek

Wanneer u zich hebt aangemeld, plannen we een afspraak voor een eerste gesprek.

We zullen in het eerste gesprek de volgende punten bespreken:

Het eerste gesprek is ook bedoeld om te kijken of ik degene ben, die u het best kan helpen. Mocht dit laatste niet zo zijn, dan zal ik samen met u mee denken over andere passende hulpverlening.

Verder is natuurlijk belangrijk om een wederzijdse ‘klik’ te ervaren. Hier zullen we aan het eind van het eerste gesprek bij stil staan.

Mochten we na het eerste gesprek gezamenlijk hebben besloten om onze afspraken een vervolg te geven, dan maak ik aan de hand van wat we besproken hebben een behandelplan waarin de afgesproken doelen leidend zullen zijn voor onze gesprekken.

Aanmelden

Mocht u naar aanleiding van deze website nog vragen hebben, dan kan u mij altijd mailen. Ook wanneer u zich aan wil melden, kan dat per email.
Via de mail ben ik goed te bereiken, wanneer nodig hebben we telefonisch contact.
Binnen twee werkdagen zal ik reageren op uw mail.

Kosten en vergoeding

Omdat ik ben aangesloten bij de NVPA/ RBCZ kan de behandeling (gedeeltelijk) vergoed worden vanuit de aanvullende verzekering.
Hoe dit bij uw zorgverzekering geregeld is, kunt u nakijken op de site van de NVPA (ga naar ‘voor cliënten’ en dan naar ‘vergoedingen’).

De kosten voor een relatiegesprek zijn 90 euro per 60 minuten (eerste gesprek 75 minuten)
De kosten voor een individueel gesprek zijn 75 euro per 60 minuten
De kosten voor een gezinsgesprek zijn 90 euro per 60 minuten (eerste gesprek 75 minuten)

De rekening wordt eind van de maand per mail verstuurd. Gelieve deze binnen 14 dagen te betalen.

AVG

Na aanmelding zal ik u vragen om een formulier met wat persoonlijke gegevens in te vullen.
Hiermee zal ik omgaan conform de richtlijnen van de AVG (Algemene verordening gegevensbescherming): zie verder Privacyverklaring.

Corona

In de praktijk volgen we de Corona RIVM maatregelen.